Istodor de sfirsit de saptamina: ponturi, socuri, aventuri

Categorii: Aici plecam de-acasa, Paris

aaeOvidiu Covaciu si-a propus 2 concerte in doua orase cu U2. Da, asta scop.

Iata detaliile:

• low cost: Bucuresti – Milano, Milano – Paris, Paris – Bucuresti.
  • mincat de tintari la Milano
  • daca vrei sa prinzi loc bun la concertele U2 si nu ti-ai luat loc in tribune (adica te inghesui pe gazon) e bine sa mergi de
    dimineata
  • Francezii au deschis usile pe rand si au infuriat publicul platitor
  • Intors mai obosit decit la plecare
  • Biletele luate din timp folosind curse low-cost. Traseul este: Bucuresti – Milano, Milano – Paris, Paris – Bucuresti.
  • Am plecat din Bucuresti cu succes dupa ce uitasem portofelul cu totii banii si buletinele in taxi. Norocul meu ca era un om de treaba si s-a intors.
  • In Milano, aveam un hotel frumusel. A doua zi, am ajuns la Dom si ni s-a stricat unul din aparatele foto. Ne-am plimbat cu bicicletele oferite de primarie (apropo, functionarele de la posta – unde se plateste bicicleta – sunt la fel de prost instruite ca la noi).
  • Seara, orchestra de la Scala dadea un concert gratuit si am stat sa-l vedem. Proasta idee, ne-au mancat tantarii, lucru care a afectat capacitatea de distractie din urmatoarea saptamana (tantarii milanezi nu sunt anemici ca ai nostrii si cand te musca ii ti minte)
  • A treia zi in Milano a fost cu concertul dar a inceput cu ploaie.
  • Hotelul a fost inundat si masa de dimineata s-a mutat de la subsol la parter doar ca majoritatea ingredientelor mesei erau inca la subsol. A durat un pic…

Plecam la concert pe San Siro.

• Nota bene: daca vrei sa prinzi loc bun la concertele U2 si nu ti-ai luat loc in tribune (adica te inghesui pe gazon) e bine sa mergi de dimineata. Noi am ajuns pe la 12 dupa ce ploaia s-a linistit si pamantul se uscase.. Pana la 17 cand se deschideau usile ne-am bucurat de canicula italiana impreuna cu cativa americani. Intram la concert, a fost frumos, plecam acasa.

A doua zi trezit devreme sa ajungem la aeroport sa zburam in Paris. Luat autobuzul si prins zborul fara emotii.

• Parisul cazare linga statia de metrou. Asa ca ne-am plimbat si am explorat.
  • A fost si ziua concertului, coada la fel de mare, francezii au deschis usile pe rand si au infuriat publicul platitor. Concertul a fost insa bun si francezii s-au achitat bine de transportul public de dupa concert. Inca 3-4 zile in Paris, mers pe la Eiffel, Luvru, Notre Dame, toate locurile de bifat, baut o bere diluata, incercat o franceza. In ziua plecarii aveam avionul foarte devreme si era pe Beauvais (aeroportul secundar al Parisului). Ne-am trezit devreme si am ajuns cu chiu cu vai si rupti de oboseala (un concert se termina pe la 23, am ajuns acasa cam intr-o ora, ne-am pregatit de plecare si am dormit cam 2 ore.)

Am ajuns in Bucuresti mai obositi decat am plecat dar aveam sub centura: 2 concerte U2 unul dupa altul in orase diferite si 2 orase frumoase vizitate si colindate.

Taguri , , , , .
Aboneaza-te la feed-ul RSS sau citeste articole similare din lista de mai jos (daca exista).

2 comentarii

1. Comentariu scris de madison , jimmy
    Publicat la data de 12.3.2010, ora 11:40 am

Eugene , ai uitat să-l întrebi pe”mundialu” cum a ”operat” romICII lui la cele 2 concerte ! Acu’ are ceva”treabă” prin Tokyo ? Dă-ne şi 9 nr.lui să-i dăm…neşte SMS-uri ceva, pentru …oase-n burta aia mare , de muiere , ce fată tripleţi dă puradei plecaţi în uichend la Paris X Milano !!

2. Comentariu scris de madison , jimmy
    Publicat la data de 12.3.2010, ora 12:20 pm

De asemenea , un blog interesant : consiliervacante.ro :!: Conform unui raport CIA cele mai …periculoase destinaţii sunt : Columbia , Coreea de Nord , Georgia , Laos ,Papua Noua Guinee şi Zimbabwe !! A vizitat careva aceste ţări !?

Trackbacks

1. Mi-a iesit blogul din gura: Sa iesi vinerea din casa inseamna: « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET
    12 March 2010
  2. Istodor » Blog Archive » Mi-a iesit blogul din gura: Sa iesi vinerea din casa inseamna:
  3. Mi-a iesit blogul din gura: Sa iesi vinerea din casa inseamna: | e-Opinii.ro | doar opinii... atât! | by George Fedorovici

Lasa un comentariu

La 220

Aboneaza-te la RSSFii la curent! E gratis! Aboneaza-te prin RSS si citeste articolele in feedreader imediat dupa publicare.

Pub

Comentarii recente

Uichendist pe Twitter

No public Twitter messages.

Youtube, eu tube, noi tube