Istodor de sfirsit de saptamina: ponturi, socuri, aventuri

Categorii: cine este uichendistul? ce vrea el?

Am calatorit saptaminile trecute, si veti spune ca nu intelegeti cum de am putut face o asemenea alegere, cu trenul. Bucuresti-Constanta-Bucuresti si Brasov-Bucuresti. Drumul Constantei mi-a dat 2-3 ore intirziere pe tren. Drumul Brasovului o ora jumatate. Nimic mai mult decit moartea oricarui chef de a mai lua trenul. Se lucreaza. Pe banda spre Constanta de ani de zile exista aceasta nesimtire fara ca nimeni sa mai protesteze. Se lucreaza. Cei mai multi iau cursele auto. Sau auto propriu. Bun, vine vara, autostrada va fi ticsita si ioc de la Cernavoda. Crima si pedeapsa. Pe banda spre Brasov, acolo in reparatii este si drumul national. Asa ca ti se taie cheful sa te bucuri de soare, mare, munte, gratar.

E misto. Doi ministri din acelasi partid s-au vorbit intre ei si au pus-o de o conspiratie sau doi ministri din acelasi partid chiar nu stiu pe ce lume sint? Alegeti varianta corecta si fiti nervosi. Merita. Vara placuta!

Taguri , , , , , , .
Aboneaza-te la feed-ul RSS sau citeste articole similare din lista de mai jos (daca exista).

17 comentarii

  1. Comentariu scris de Jacques
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 10:30 am

    Am facut si eu in urma cu o luna un drum dus-intors Bucuresti – Constanta si n-am avut deloc intarziere. Poate ca ai avut tu foarte mult ghinion! Acum 2 saptamani de la Bucuresti la Craiova trenul a facut cu 10 min mai putin decat era prevazut in orar, iar acum sase luni un drum Bucuresti – Sinaia a durat cu o ora mai mult decat trebuia. Deci e un fel de ruleta ruseasca :)

  2. Comentariu scris de bogdanicus
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 10:34 am

    Pai uite asa am descoperit ca merita sa te duci la mare in Bulgaria pt un we prelungit, si sa-ti faci concediul in Turcia. Era sa scriu si Grecia, dar m-am razgandit. Anul asta, cel putin. Cat despre munte, multi se duc iarna la schi in Austria sau in Bulgaria. Pentru Romania, insa, am descoperit alte zone, desi mai indepartate totusi mai accesibile: Moreni, Valea Oltului, Transfagarasan, Valea Jiului, Herculane, Horezu, chiar Bran-Moieciu (prin Targoviste sau Pitesti-Campulung)

    Am permis de 16 ani, eram abonat la DN1 deoarece am bunici dincolo de Brasov. De cand s-a reparat drumul pe Cheia prefer DN1A, desi fac o ora in plus fata de DN1 cand nu sunt blocaje, accidente, lucrari.

  3. Comentariu scris de gunnar
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 10:40 am

    La cat de aiurea se circula pe strazile din Romania, eu care vin rar in tara prefer trenul decat aceste microbuze conserve. Chiar nu stiu ce turisti se urca in aceste cloace si se inghesuie cu navetistii transpirati. Mai bine intarzii cu trenul decat sa nu mai ajung deloc multumita unor descreierati improvizati soferi.

    Chiar am asistat la batai si paruiala intre soferii microbuzelor pentru clienti si locul unde sa faca halta. Un serviciu de o mizerie indescrivibila. Asa cum e CFR-ul vai de capul lui si furat si supt de capuse, tot mai multa siguranta imi dau.

  4. Comentariu scris de io
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 10:41 am

    Merg cam o data la 3 saptamani Bucuresti – Brasov cu trenul. Si NICIODATA, repet, NICIODATA nu a avut trenul intarziere mai mica de o jumatate de ora anul trecut si anul asta( de obicei iau rapidul ). Si precizez ca acum durata calatoriei este de 3 ore, pe cand acum vreo 3-4 ani, durata era de 2.21.

  5. Comentariu scris de Berceanu
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 11:10 am

    @io:
    Şi ce vrei ma, sa ajungi intr- oră? Trei ore ce’are? Pune mana si citeste si tu o carte ceva sa vezi cum nu mai simti timpu. Unde te crezi ba baiatule? Du-te ba la unguri daca vrei punctualitate. ‘rati-ai dracu de emancipaţi… vă credeţi in UE bă???

  6. Comentariu scris de Ioan
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 11:31 am

    problema cefereului este, daca vreti, problema intregii tarii: lipsa de viziune, lipsa de bani, prostie si spagi.
    capitalele si orasele mari in Europa au linii radiale, pana la 60-100 km, cu intervale de 1/2h la varf si o ora in rest si care asigura naveta. Stai la tara, te duci la gara cu bicicleta si de acolo cu trenul in 30-45 de min esti la munca.
    regionalele patrund pe liniile de metrou astfel ca vi ca de la Gaesti si te dai jos la Piata Unirii.
    piata victoriei-otopeni este un fel de piramida egipteana pentru noi: ne trebuie juma de secol ca sa o facem

  7. Comentariu scris de Florin Sinaia
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 11:45 am

    Daca pana in Sinaia trenul RAPID a avut 1 ora intarziere si dupa 5 ore a ajuns in Gara de Nord, iar distanta intre cele doua gari este 120km, atunci cat ar trebui sa coste biletul trenului?

  8. Comentariu scris de mircea
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 11:56 am

    Daca este vorba de turism,nu ai dreptate.Ce turism e acela in fuga calului.In rest,articolul pare incomplect.In buna traditie a presei romanesti,nu ai mentionat cat de bine este in Bulgaria,Albania,Ungaria,etc.Daca vorbesti de turism,vorbesti de zone,pensiuni,plaje.Daca vrei viteza poti lua si elicopterul.Oricum este un articol rautacios si ciufut-vezi doamne cat de prosti sunt romanii,mai putin autorul articolului.

  9. Comentariu scris de Codruta
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 12:20 pm

    Istodor e un ciufut, intr-adevar, dar tu Mircea ori esti prost ori te prefaci. “Turism” inseamna ca mergi pana intr-un loc cu trenul si de acolo vizitezi ce te intereseaza (eventual chiar cu bicicleta pe care ai dat-o jos din tren). Daca “turismul” la tine inseamna “pensiune” inseamna ca esti un manelist grataragiu cu gipan de prost-gust si cu o burta cat in butoi… In Ungaria e foarte bine! ori de cate ori plec in strainatate stiu ca, dupa ce am schimbat trenul in Budapesta sunt in siguranta si ajung confortabil oriunde vreau. “Prost” e Berceanu – desi pana la urma cred ca e doar un rauvoitor corupt care ar trebui sa stea la zdup cativa ani bunicei!

  10. Comentariu scris de hantatar
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 12:33 pm

    Elena Udrea aplica un plan clar de distrugere a turismului romanesc. In ultimile zile a desfiintat o mare parte din birourile de promovare turistica a Romaniei in strainatate. In loc ca in momente de criza sa creasca actiunile de promovare pentru a atrage cat mai multi turisti, ea desfiinteaza birourile pentru a distruge orice sansa de crestere a numarului de turisti straini. Turismul romanesc trece prin cea mai neagra perioada din ultimii 20 de ani. Toti banii pe care i-a cheltuit au fost ca sa isi promoveze propria imagine, nu imaginea tarii !

  11. Comentariu scris de Istodor
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 12:38 pm

    dragii mei,
    cu totii aveti dreptate, de asta e netul.
    de fapt, doar eu am dreptate fiindca am patit-o.
    am patit-o: de 1 mai constanta
    11 mai brasov
    si asa va ramine in veacul vecilor.

  12. Comentariu scris de Istodor
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 12:42 pm

    sint ciufut spunind adevarul meu?
    sint mincinos ca spun adevarul meu?
    ciufuti si mincinosi atunci sintem cu totii.
    traim misto pe net.

  13. Comentariu scris de Ion
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 1:43 pm

    307 km- 6ore 22min – recordul acesta il detine acceleratul timisoara – sibiu .
    pe aceasta ruta nu se lucreaza/lucreaza prost, dar deja performanta asta tine de mai bine de 1 an. Mai am o alternativa: pe sosea…unde am cele mai mari sanse sa imi rup masina in gropile de pe lugoj-deva, iar daca sebesul nu e blocat ajung in 4 ore 30 min…Romania tara de ….

  14. Comentariu scris de Anita
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 2:38 pm

    11ore20min pt 600 si un pic de km. Bucuresti – Arad. TOATA intarzierea se acumuleaza pe tronsonul Bucuresti – Brasov. In mod normal, fara intarzieri, ar trebui sa dureze 10h45min. Ceea ce tot e inacceptabil de mult!

  15. Comentariu scris de Mugurel Dragusin
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 5:04 pm

    Groaznic! In RO esti catalogat ciufut pentru ca esti nemultumit de faptul ca trenul are intarziere (de oridunul orelor).

    In Sept 2009, de la Predeal la Bucuresti am facut aproape 3 ore. CIUFUTILOR :)

    N-am cuvinte!

  16. Comentariu scris de gcorneille
    Publicat la data de 21.5.2010, ora 6:11 pm

    Si cel mai bun lucru, atunci cand trenul are intarziere, e sa ai un coleg de compartiment pe care il dor bataturile si se descalta… Atunci sa vezi confort sporit! Asta nu are legatura cu infrastructura, stiu, da genu’ ala de oameni se duce la vot…

  17. Comentariu scris de Erwin
    Publicat la data de 22.5.2010, ora 2:10 pm

    Adevarul gol golut este ca de ani de zile nu s-a mai dat NICIUN leu la infrastructura, inevitabil au aparut portiuni de linie care necesita reparatii capitale, nemaivorbind de intretinerea curenta care se face in regim de avarie. Viteza de circulatie a scazut de la 140km/h pe liniile principale inainte de 1989 la 40-60km/h actual. Orice intarziere provoaca dereglari in lant ale mersului trenurilor, astfel ca apar intarzierile cumulative. Personalul s-a redus si se mai reduce in continuare. Toti banii sunt primiti de la marfa si de la calatori, mai nou se doreste ca sectiile CFR marfa sa fie trecute pe line moarta=fier vechi. Asta in timp ce tarile europene vecine investesc sume importante in modernizarea si mentenanta infrastructurii feroviare, de importanta strategica. Berceanu isi bate joc, impreuna cu toti ceilalti!

Trackbacks

  1. Trenul lui Berceanu? Moartea turismului lui Udrea | Anunturi Online Gratis Anunturi Particulari Apartamente Garsoniere Inchirieri Vanzari
    22 May 2010
  2. Haideti, ofticatilor, varsati aici dementele intirzieri CFR! Sa facem harta uitarii noastre prin gari si halte prafuite » uichendist.ro
    22 May 2010
  3. Trenul lui Berceanu? Moartea turismului lui Udrea – 17092th Edition « RP stiri
    22 May 2010

Lasa un comentariu


La 220

Aboneaza-te la RSSFii la curent! E gratis! Aboneaza-te prin RSS si citeste articolele in feedreader imediat dupa publicare.

Pub

Comentarii recente

Uichendist pe Twitter

No public Twitter messages.

Youtube, eu tube, noi tube